음악

Britney Spears - Baby One More Time

kiji23@hanmail.net 2009. 7. 16. 12:44

Oh, baby, baby, how was I supposed to know
That something wasn't right here.
Oh, baby, baby, I shouldn't have let you go
And now you're out of sight yeah


오, 내 사랑, 내 사랑, 내가 어떻게 알 수 있었겠어.
무언가 잘못 되었다는걸.
오, 내 사랑, 내 사랑, 당신을 보내지 말았어야 했는데
이제는 내 앞에 그대가 없어.
 

Show me how you want it to be
Tell me baby 'cause I need to know now, oh because
  
 보여줘. 그대가 원했던 것을.
내 사랑, 내게 말해줘. 지금 알아야만 하니까.


Chorus: (코러스)
  
 My loneliness is killing me(and I)
I must confess I still believe (still believe)
When I'm not with you, I lose my mind
Give me a sign, hit me baby one more time
Oh, baby, baby, the reason I breathe is you

 

나는 너무나 외로워서 죽을 것만 같아.
고백 할께. 아직도 그대를 믿고 있는 것을.
그대가 곁에 없을 때, 나는 미쳐 버릴 것 같아. 
제발 내게 손짓해줘. 한번만 더 내게 다가와 줘.
오, 내 사랑, 내 사랑, 내가 숨쉬는 이유는 바로 그대 때문이야.


Boy you've got me blinded
Oh pretty baby, there's nothing that I wouldn't do
That's not the way I planned it
Show me how you want it to be
Tell me baby 'cause I need to know, oh because

 

정말이지 그대는 내 눈을 멀게 해 버렸어.
사랑스러운 그대, 그대를 위해서 내가 하지 못할 일은 아무것도 없어.

이렇게 되길 원했던 것이 아니야.
보여줘, 그대가 원했던 것을
제발, 내 사랑, 내게 말해줘. 왜냐하면 나는 지금 알아야 해.
 

Chorus: (코러스)
 
Oh, baby, baby, how was I supposed to know
Oh pretty baby, I shouldn't have let you go
I must confess that I my loneliness is killing me now
Don't you know I still believe
That you will be here
And give me a sign, hit me baby one more time.
 

오, 내 사랑, 내 사랑, 내가 어떻게 알 수 있었겠어.
사랑스러운 그대, 그대를 보내지 말았어야 했는데.
고백 할께. 나는 지금 이 외로움 때문에 죽을 것만 같아.
그대가 내 곁에 돌아올 것이라고 아직도 믿고 있는 것을 모르겠니.
제발, 내게 손짓해 줘. 한번만 더 내게 다가와 줘.