음악

Lacy J. Dalton - Black Coffee

kiji23@hanmail.net 2009. 7. 19. 20:01



Black  Coffee, blue mornin'
블랙커피, 우울한  아침

Toast is burnin' and the rain keeps pourin'
토스트는  타  오르고, 비는  퍼  붓는다

Bad  feeling I'm losing you
내가  널 잃을것 같은  불길한 예감

Black Coffee, green envy
블랙커피, 심한  질투심

Jealous of the way that  you used to love me
네가  나를  사랑한  것에  대한  질투심

Bad feeling I'm losing you
내가  널  잃을것  같은  불길한  예감


I don't know if I can  live without you
난  너없이  살수  있을지  모르겠어

I don't know if I can understand it
내가  그걸  받아  들릴수  있
을지  모르겠어

Don't know if I can,  know if I can
내가  받아  드릴수  있을지...

If I could only think of one good reason
내가 오직  한가지  좋은  생각을  한다면

To make this crazy  love affair worth leaving
이 미친  사랑을  떠나는것

Oh, you know that I would, you know that I  would
오, 넌  내가  그럴  거라고  믿지, 넌  내가  그럴  거라고  믿지


Black Coffee, red warning
블랙커피, 적색경보

No good news in the news this  morning
오늘  아침엔  좋은  소식도  없어

Bad feeling I'm losing you
내가  널  잃을것  같은  불길한  예감