음악

Aphrodite's Child - Rain And Tears

kiji23@hanmail.net 2019. 5. 19. 22:46



Demis Roussos - Forever and Ever


Ever and ever, forever and everYou'll be the one

That shines on me Like the morning sun

영원토록 언제 까지나  아침 햇살 처럼

날 비추어줄 사람은  당신 뿐일 거에요

 

Ever and ever, forever and ever You'll be my spring 

My rainbows end  And the song I sing

영원토록 언제 까지나 당신은 나의 따듯한 봄

무지개가  끝이고 내가 부르는 노래일꺼에요.


Take me far beyond imagination

You're my dream come true My consolation

아득한 상상 너머로 날 데려가 주세요

당신은 이루어진 나의 꿈이자  나의 위안 이에요.

 

(Ever and ever  forever and ever)

You'll be my dream,my symphony,my own lover's theme

(영원토록 언제 까지나)

당신은 나의꿈,나만의 교향곡,나만의 사랑의 테마일 거에요.

 

(Ever and ever  forever and ever)

My destiny wilㅣfollow you eternally

(영원토록 언제 까지나)

나의 운명은 영원토록 당신을 따를 거에요.

 

Take me far beyond imagination

You're my dream come true  My consolation

아득한 상상 넘어로 날 데려가 주세요

당신은 이루어진 나의 꿈이자  나의 위안 이에요.


(Ever and ever,  forever and ever)

You'll be the one That shines on me Like the morning sun

(영원토록 언제 까지나)

아침 햇살 처럼  날 비추어줄 사람은  당신 뿐일 거에요

 

(Ever and ever,  forever and ever)

My destiny  Will follow you eternally

(영원토록 언제 까지나)

나의 운명은 영원토록 당신을 따를 거에요.