음악

Country Sisters - Every Little Thing

kiji23@hanmail.net 2019. 6. 30. 23:17



I hear songs on the radio

나는 라디오에서 노래를 듣는다.

They might be fast or they might be slow
But every song they play's got me thinkin'
'bout you
노래는 빠를 지도
느릴 지도 모른다.
그러나 그들이
연주하는 모든 노래는
당신을 생각나게 한다.

I see a fella walkin' down the street
He looks at me and he smiles real sweet
나는 거리를
지나가는 사람을 본다.

그는 나를 보고
정말 기분좋게 웃는다.
But he don't matter to me
'Cause I'm thinkin' 'bout you

그러나
그는 나에게 중요하지 않다.
왜냐하면
나는 당신을
생각하고 있기 때문이다.
Every little dream I dream about you
Every little thought I think about you
매번 잠시의 꿈마다
나는 당신 꿈을 꾼다.

매번 잠시의 생각마다
나는 당신을 생각한다.
It drives me crazy when you go away
I oughta keep you locked up at home
당신이 떠날 때는
나를 미치게 만든다.

나는 당신을
집에 가두어야 한다.
And like a wild horse I wanna break you
I love you so much I hate you
그리고 야생마처럼
나는 당신을 길들이고 싶다.

나는 당신을 사랑한다
그럴수록 더 당신을 미워한다.
Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me all alone
모든 사소한 것도
당신을 생각나게 한다.

자기야,
당신이 나를
혼자 남겨놓을 때
My tongue gets tired when I try to talk
My knees get weak when I start to walk
당신에게
말하려고 할 때
내 혀는 지치고

내가
걷기 시작할 때
내 무릎은 약해진다.
So I might as well stay home
And keep thinkin' 'bout you

그래서 나는
차라리 집에 머물러

계속해서 당신을
생각하는 편이 낫다
The "Young and Restless" on my TV set
That's just like us when we first met
내 텔레비젼에서
"사랑의 유혹이" 나올 때

그것은 우리가
처음 만났을 때 우리와 똑같다.
And when they start to kissin'
Got me thinkin' 'bout you

그리고 그들이
키스하기 시작할 때
당신을 생각나게 한다.
Every little dream I dream about you
Every little thought I think about you

매번 잠시의 꿈마다
나는 당신 꿈을 꾼다.

매번 잠시의 생각마다
나는 당신을 생각한다.
It drives me crazy when you go away
I oughta keep you locked up at home

당신이 떠날 때는
나를 미치게 만든다.

나는 당신을
집에 가두어야 한다.
And like a wild horse I want to break you
I love you so much I hate you

그리고 야생마처럼
나는 당신을 길들이고 싶다.

나는 당신을 사랑한다
그럴수록 더 당신을 미워한다.
Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me here all alone

모든 사소한 것도
당신을 생각나게 한다.

자기야, 당신이 나를
여기에 혼자 남겨놓을 때
Every little dream I dream about you
Every little thought I think about you

매번 잠시의 꿈마다
나는 당신 꿈을 꾼다.

매번 잠시의 생각마다
나는 당신을 생각한다.
It drives me crazy when you go away
I oughta keep you locked up at home

당신이 떠날 때는
나를 미치게 만든다.

나는 당신을
집에 가두어야 한다.
And like a wild horse I want to break you
I love you so much I hate you

그리고 야생마처럼
나는 당신을 길들이고 싶다.

나는 당신을 사랑한다
그럴수록 더 당신을 미워한다.
Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me here all alone

모든 사소한 것도
당신을 생각나게 한다.

자기야,
당신이 나를
여기에 혼자 남겨놓을 때

Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me here all alone

모든 사소한 것도
당신을 생각나게 한다.

자기야,
당신이 나를
여기에 혼자 남겨놓을 때
Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me here all alone

모든 사소한 것도
당신을 생각나게 한다.

자기야,
당신이 나를
여기에 혼자 남겨놓을 때


'음악' 카테고리의 다른 글

The Roger Wagner Chorale - The Swanee River ' Foster,   (0) 2019.06.30
Frank Pourcel - Adieu, Jolie Candy   (0) 2019.06.30
Andr Rieu - Hava Nagila   (0) 2019.06.25
Rita Hayworth - Sway Dancing  (0) 2019.06.25
Tornero remix  (0) 2019.06.25