음악

George Harrison - My Sweet Lord

kiji23@hanmail.net 2019. 8. 9. 20:43


My sweet lord
사랑하는 나의 신이시여
Hm, my lord
신이시여
Hm, my lord
신이시여

I really want to see you
당신을 정말 보고 싶어요
Really want to be with you
당신과 함께하고 싶어요
Really want to see you lord
당신을 보고 싶어요
But it takes so long, my lord
하지만 너무 오래 걸리는군요

My sweet lord
사랑하는 나의 신이시여
Hm, my lord
신이시여
Hm, my lord
신이시여

I really want to know you
당신에 대해 알고 싶어요
Really want to go with you
당신과 함께 가고 싶어요
Really want to show you lord
당신께 보여드리고 싶어요
That it won't take long, my lord (hallelujah)
오래 걸리지 않을 것이란 것을 말이에요 (할렐루야)

My sweet lord (hallelujah)
사랑하는 나의 신이시여 (할렐루야)
Hm, my lord (hallelujah)
신이시여 (할렐루야)
My sweet lord (hallelujah)
사랑하는 나의 신이시여 (할렐루야)

I really want to see you
당신을 정말 보고 싶어요
Really want to see you
정말 보고 싶어요
Really want to see you, lord
정말 보고 싶어요, 신이시여
Really want to see you, lord
정말 보고 싶어요, 신이시여
But it takes so long, my lord (hallelujah)
하지만 너무도 오래 걸리는군요 (할렐루야)

My sweet lord (hallelujah)
사랑하는 나의 신이시여 (할렐루야)
Hm, my lord (hallelujah)
신이시여 (할렐루야)
My, my, my lord (hallelujah)
나의 신이시여 (할렐루야)

I really want to know you (hallelujah)
당신에 대해 알고 싶어요 (할렐루야)

Really want to go with you (hallelujah)
당신과 함께 가고 싶어요 (할렐루야)

Really want to show you lord (aaah)
당신께 보여드리고 싶어요 (아~아 아~아)
That it won't take long, my lord (hallelujah)
오래 걸리지 않을 것이란 것을 말이에요 (할렐루야)

Hmm (hallelujah)
흠 (할렐루야)
My sweet lord (hallelujah)
사랑하는 나의 신이시여 (할렐루야)
My, my, lord (hallelujah)
나의 신이시여 (할렐루야)

Hm, my lord (hare krishna)
나의 신이시여 (하레 크리슈나)
My, my, my lord (hare krishna)
나의 신이시여 (하레 크리슈나)
Oh hm, my sweet lord (krishna, krishna)
오오 사랑하는 나의 신이시여 (크리슈나 크리슈나)
Oh-uuh-uh (hare hare)
오오오 (하레 하레)

Now, I really want to see you (hare rama)
이젠 정말 당신을 보고 싶어요 (하레 라마)
Really want to be with you (hare rama)
정말 당신과 함께하고 싶어요 (하레 라마)
Really want to see you lord (aaah)
정말 당신을 보고 싶어요 (아~아 아~아)
But it takes so long, my lord (hallelujah)
하지만 너무도 오래 걸리는군요 (할렐루야)

Hm, my lord (hallelujah)
나의 신이시여 (할렐루야)
My, my, my lord (hare krishna)
나의 신이시여 (하레 크리슈나)
My sweet lord (hare krishna)
사랑하는 나의 신이시여 (하레 크리슈나)
My sweet lord (krishna krishna)
사랑하는 나의 신이시여 (크리슈나 크리슈나)
My lord (hare hare)
나의 신이시여 (하레 하레)
Hm, hm (Gurur Brahma)
흠, 흠 (구루 브라마)
Hm, hm (Gurur Vishnu)
흠, 흠 (구루 비슈누)
Hm, hm (Gurur Devo)
흠, 흠 (구루 디보)
Hm, hm (Maheshwara)
흠, 흠 (마헤슈와라)
My sweet lord (Gurur Sakshaat)
사랑하는 나의 신이시여 (구루 사크샤트)
My sweet lord (Parabrahma)
사랑하는 나의 신이시여 (파라브라마)
My, my, my lord (Tasmayi Shree)
나의 신이시여 (타스마이 슈리)
My, my, my, my lord (Guruve Namah)
나의 신이시여 (구루브 나마)
My sweet lord (Hare Rama)
사랑하는 나의 신이시여 (하레 라마)

(hare krishna)
(하레 크리슈나)
My sweet lord (hare krishna)
사랑하는 나의 신이시여 (하레 크리슈나)
My sweet lord (krishna krishna)
사랑하는 나의 신이시여 (크리슈나 크리슈나)
My lord (hare hare)
나의 신이시여 (하레 하레)