음악

Nana Mouskouri - Libertad

kiji23@hanmail.net 2019. 10. 2. 23:33



When you sing I'm singing
with you liberty
당신이 노래할 때 나는 당신과
함께 자유를 부르고 있습니다

When you cry I cry with you in sorrow
당신이 내가 당신과 함께
슬픔 안에(서) 운다고 외칠 때

When you suffer I'm praying for you liberty
당신이 고생할 때 나는 당신을 위하여
자유를 기도하고 있습니다

For your struggles will bring us a new tomorrow
당신의 투쟁들이 새로운 내일
우리를 데려올 것이기 때문에

Days of sad darkness and fear must one day crumble
슬픈 어둠의 날들 그리고 두려움이
어느 날에 부서져야 합니다

For the force of your kindness and love make them tremble
당신의 친절의 힘 그리고 사랑을 위하여
그들이 떨도록 합니다

When you sing I'm singing with you liberty
당신이 노래할 때 나는 당신과 함께
자유를 부르고 있습니다

In the void of your absence I keep searching for you
당신의 부재의 공간 안에(서)
내가 계속해서 당신을 찾습니다

Who are you dream illusion or just reality
당신이 누구입니까? 꿈, 환각 ,
또한 공정한 진실

Faith ideal desire revolution
신념, 이상, 욕망, 혁명

I believe you're the symbol of our humanity
나는 당신이 우리의 인간성의
심볼이라고 믿습니다

Lighting up the world for eternity
영원 동안의 세계 위의 조명

I can see why men die to defend you
나는 사람들이 당신을 방어하기를
갈망하는 이유를 알 수 있습니다

Try to guard to protect and attend you
당신을 보호하고 그리고 보살피기 위하여
보호하려고 노력하는 것

When you sing I'm singing with you liberty
당신이 노래할 때 나는 당신과 함께
자유를 부르고 있습니다

With your tears or your joys I love you
당신의 눈물들 , 또한 당신의 기쁨들을
가지고 내가 당신을 사랑합니다

Let us sing and rejoice make our own history
우리가 노래하도록 하시오.
그리고 기뻐하고 우리의 자신의
역사를 만듭니다

Songs of hope with one voice guide us to victory
하나의 음성 가이드와 함께 있는
희망의 노래들 승리에의 우리

Liberty, Liberty
자유 , 자유 !


'음악' 카테고리의 다른 글

Janet Manchester - Tomorrow's Memories '1984   (0) 2019.10.02
Caterina Valente - Tonight We Love  (0) 2019.10.02
Modern Martina & KorgStyle - Beautiful Life   (0) 2019.10.02
Shocking Blue - Venus   (0) 2019.10.02
Grease, Centraal Station Antwerpen  (0) 2019.10.02