음악

Frank Sinatra - Killing Me Softly (ORIGINAL)

kiji23@hanmail.net 2019. 10. 26. 23:09

Killing Me Softly With His Song (with lyrics) - Nancy Sinatra


I heard she sang a good song,
I heard she had a style

그녀가 노래를 잘 부르며
멋쟁이라는 소문을 들었어요

And so I came to see her
and listen for a while

그래서 그녀의 노래를 들으려고
그곳에 들렀지요

And there she was this young girl,
A stranger to my eyes

그리고 그곳에는 내 눈에는 낯선,
젊은 아가씨가 있었어요

Strumming my pain with her fingers
Singing my life with her words

그녀는 내 고통을 어루만지면서
내 삶을 이야기 하듯이 노래하고 있었지요

Killing me softly with her song
Killing me softly with her song

그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.
그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.

Telling my whole life with her words
Killing me softly with her song

내 모든 삶을 이야기 하는 듯한
노래로 나를 매혹시켰어요

I felt all flushed with fever,
embarrassed by the crowd

청중들의 열기에 휩싸여
모든것이 씻겨져가는 것만 같았어요

I felt she found my letters
and read each one out loud

그녀는 마치 내가 쓴 편지를 받아보고는
큰소리로 읽어나가는 것만 같았어요

I prayed that she would finish
but she just kept right on

그녀가 멈추어 주기를 기도했지만
그녀는 계속해서 읽어나갔어요

Strumming my pain with her fingers
Singing my life with her words

그녀는 내 고통을 어루만지면서
내 삶을 이야기 하듯이 노래하고 있었어요

Killing me softly with her song
Killing me softly with her song

그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.
그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.

Telling my whole life with her words
Killing me softly with her song

내 모든 삶을 이야기 하는 듯한
노래로 나를 매혹시켰어요

She sang as if he knew me
in all my dark despair

그녀는 마치 나의 암울한 절망까지도,
다 알고 있는 것처럼 노래를 불렀습니다

And then she looked right through me
as if I wasn't there.

그리고선 내 쪽으로 뚫어지게 보았죠 ,
마치 내가 그곳에 없는 것으로 생각하고

But she just came to singing,
singing clear and strong.

그녀는 계속 노래를 불렀어요
노래는 너무 맑고 힘이 넘쳤어요

Strumming my pain with her fingers,
Singing my life with her words,

그녀는 내 고통을 어루만지면서
내 삶을 이야기 하듯이 노래하고 있었어요

killing me softly with her song,
killing me softly with her song,

그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.
그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.

Telling my whole life with her words,
Killing me softly with her song

내 모든 삶을 이야기 하는 듯한,
그녀의 노래에 나는 부드러이 빠져들었어요.


'음악' 카테고리의 다른 글

Loreena McKennitt - Prologue  (0) 2019.10.27
Secret Garden - Pome  (0) 2019.10.27
Sissel - O Mio Babbino Caro. Shenandoah. Solveigs Lied  (0) 2019.10.22
Richard Marx - Right Here Waiting ' 30th Anniversary  (0) 2019.10.22
Sarah Brightman - Hymn  (0) 2019.10.22