음악

Pink Martini with singer Storm Large - Amado Mio

kiji23@hanmail.net 2019. 11. 16. 21:52



Amado mio
Love me forever
And let forever begin tonight

내 사랑
나를 영원히 사랑해줘
그리고 영원이 시작되게 해줘 오늘 밤부터


Amado mio
When we're together
I‘m in a dream world of sweet delight

내 사랑
우리가 함께 있으면
나는 달콤한 기쁨이 넘치는 꿈결같은 세상에 있어


Many times I‘ve whispered
Amado mio
It was just a phrase
That I heard in plays
I was acting a part

여러번 나는 속삭였지
내 사랑이라고
그건 의미없는 말이었어
연극에서 들었던 말이야
나는 한 대목을 연기하고 있었던 거야


But now when I whisper
Amado mio
Can‘t you tell I care
By the feeling there
Cause it comes from my heart

그러나 지금 내가 속삭일 때는
내에 싸랑이라고^^
신경써서 하는 말은 아니야
느낀대로 속삭이는 거야
내 마음에서 우러나는대로


I want you ever I love my darling
Wanting to hold you And hold you tight

정말로 당신을 원해 내 사랑 당신을 사랑해
당신을 잡고 싶어 꽉 붙잡고 싶어

 
Amado mio
Love me forever
And let forever begin tonight

내 사랑
나를 영원히 사랑해줘
그리고 영원이 시작되게 해줘 오늘 밤부터