음악

Engelbert Humperdinck - Am I That Easy To Forget

kiji23@hanmail.net 2009. 7. 19. 01:05


They say you've found somebody new
But that won't stop my loving you
I just can't let you walk away
Forget the love I had for you

당신이 다른 사람을 사랑하게 되었다고 들 말하네요
하지만 당신을 사랑하는 마음을 멈출수가 없어요
당신을 그렇게 떠나가도록 내버려둘수 없어요
당신에 대한 나의 사랑을 잊으면서..

Guess I could find somebody new
But I don't want no one but you
How can you leave without regret?
Am I that easy to forget?

나도 다른 사람을 사랑하게 되었다고 생각해보세요
하지만 난 당신외에는 어느누구도 원하지 않아요
어떻게 후회없이 그렇게 떠날수 있는건가요
내가 그렇게 잊기 쉬운가요?

Before you leave be sure you find
You want his love much more than mine
'Cause I'll just say we've never met
If I'm that easy to forget

날 떠나기전에 당신이 찾은것에 대한 확신이 있나요
내 사랑보다 훨씬 큰 사랑을 그에게 원하나요
우리는 결코 만난적이 없었노라고 말할거에요
만약 내가 그리 쉽게 잊혀질수 있다면..

They say you've found somebody new
But that won't stop my loving you
How could you leave without regret?
Am I that easy to forget?

당신이 다른 사람을 사랑하게 되었다고 들었어요
하지만 당신을 사랑하는 마음을 멈출수가 없어요
어떻게 후회없이 그렇게 떠날수 있었나요
내가 그렇게 잊기 쉬운가요?

* repeat

Guess I could find somebody new
But I don't want no one but you
How can you leave without regret?
Am I that easy to forget?

repeat

날 떠나기전에 당신이 찾은것에 대한 확신이 있나요
내 사랑보다 훨씬 큰 사랑을 그에게 원하나요
우리는 결코 만난적이 없었노라고 말할거에요
만약 내가 그리 쉽게 잊혀질수 있다면..

'음악' 카테고리의 다른 글

Joe Bean Esposito - Lady, Lady, Lady   (0) 2009.07.19
Westlife / Extreme - More Than Words  (0) 2009.07.19
Melanie Safka - The Saddest Thing  (0) 2009.07.17
Enya - Marble Halls  (0) 2009.07.17
Leana - I Just Died In Your Arms Tonight  (0) 2009.07.17