음악

Dionne Warwick - Heartbreaker

kiji23@hanmail.net 2016. 11. 17. 23:26


I got to say it and it's hard for me

You got me cryin' like I thought I would never be

Love is believin' but you let me down

How can I love you when you ain't around

난 그것을 말해야 하고 그건 내겐 어려운 일이에요

당신은 날 울게 했어요

난 절대 그러지 않을 줄 알았는데

사랑은 믿는 거에요 하지만 당신은 날 실망시켰어요

내가 어떻게 당신을 사랑할 수 있겠어요

당신이 내 곁에 없을 때

 

And I Get to the morning and you never call

Love should be everything or not at all

And it don't matter what ever you do

I made a life out of lovin' you

나는 혼자서 아침을 맞고

당신은 전화하지 않네요

사랑은 모든 것이어야 해요

아니면 아무것도 아니 거나요

그리고 그건 당신이 무엇을 하든 중요하지 않아요

나는 당신을 사랑하는 것으로 살아 왔어요

 

Only to find any dream that I follow is dying

I'm cryin' in the rain

I could be searchin' my world for a love everlasting

Feeling no pain

When will we meet again

하지만 단지 내가 따라온 모든 것이 죽어가고 있다는 걸 발견했어요

나는 빗속에서 울고 있어요

사랑이 영원한 나의 세계를 찾은 후에는

고통스럽지 않겠지요

언제 우리가 다시 만나게 될까요

 

Why do you have to be a heartbreaker

Is it a lesson that I never knew

Gotta get out of the spell that I'm under

My love for you

왜 당신은 내게 상처를 줘야 하나요

그것이 내가 몰랐던 가르침인가요

이 주문에서 벗어나야만 해요

나는 당신을 위한 나의 사랑 아래에 있어요

 

Why do you have to be a heartbreaker

When I was bein' what you want me to be

Suddenly everything I ever wanted

Has passed me by

This world may end

Not you and I

왜 당신은 내게 상처를 줘야 하나요

내가 당신이 원하는 사람이 되려고 했을 때

갑자기 내가 원했던 모든 이 세상은 끝나게 될 거에요

것이 나를 지나쳐 갔어요

 

My love is stronger than the universe

My soul is cryin' for you and that can not be reversed

You made the rules and you could not see

You made a life out of hurtin' me

나의 사랑은 세상 그 어떤 것보다 더 강해요

내 영혼은 당신을 위해 울고 있어요 나는 되돌려질 수 없어요

당신이 규칙을 만들었고

당신은 알지 못해요

당신은 내게 상처를 주는 것으로 살아 왔다는 것을

 

Out of my mind

I am held by the power of you love

Tell me when do we try

Or should we say goodbye

나의 마음을 떠나

나는 당신의 사랑의 힘에 매여 있어요

언제 우리가 노력할지 말해주세요

아니면 우리가 헤어져야 할지를..

'음악' 카테고리의 다른 글

Phoebe Cates - Paradise (Discoring '82)  (0) 2016.11.17
Peter, Paul and Mary - Blowing in the Wind  (0) 2016.11.17
Vaya Con Dios - I Don't Wanna Know   (0) 2016.11.17
Bon Jovi - Have A Nice Day  (0) 2016.11.17
The Beatles - Hello, Goodbye   (0) 2016.11.17