음악

Blondie - The Tide Is High

kiji23@hanmail.net 2019. 5. 12. 22:55


The tide is high but I'm holding on 
밀물이 높게 밀려 오지만 나는 버티어 나가죠 
I"m gonna be your number one
나는 당신의 최고가 될 거예요

I'm not the kind of girl
나는 쉽게 포기하는
who gives up just like that
그런 여자가 아니예요
Oh, no
오, 아니예요

It.s not the things you do
나를 놀리고 깊은 상처를 주는 것은
that tease and wound me bad
당신이 할 일이 아니예요

But it's the way you do
하지만 당신이 하고 있는 방식이죠
the things you do to me
당신이 내게 하고 있는 일이예요

I'm not the kind of girl
나는 쉽게 포기하는
who gives up just like that
그런 여자가 아니예요
Oh, no
오, 아니예요

The tide is high but I'm holding on
밀물이 높게 밀려 오지만 나는 버티어 나가죠
I'm gonna be your number one
나는 당신의 최고가 될 거예요
Number one, number one
최고가 최고가 될 거예요

Every girl wants you to be her man
모든 여자들이 당신이 자신의 남자가 되길 원하죠
But I'll wait my dear "til it"s my turn
하지만 나는 내 차례가 올 때까지 기다릴 거예요

I'm not the kind of girl
나는 쉽게 포기하는
who gives up just like that
그런 여자가 아니예요
Oh, no
오, 아니예요

The tide is high but I'm holding on
밀물이 높게 밀려 오지만 나는 버티어 나가죠
I'm gonna be your number one
나는 당신의 최고가 될 거예요
Number one, number one
최고가 최고가 될 거예요 

Every girl wants you to be her man
모든 여자들이 당신이 자신의 남자가 되길 원하죠
But I'
l l wait my dear "til it"s my turn
하지만 나는 내 차례가 올 때까지 기다릴 거예요

I'm not the kind of girl
나는 쉽게 포기하는
who gives up just like that
그런 여자가 아니예요
Oh, no
오, 아니예요

The tide is high but I'm holding on
밀물이 높게 밀려 오지만 나는 버티어 나가죠
I'm gonna be your number one
나는 당신의 최고가 될 거예요
Number one, number one, number one
최고가 최고가 될 거예요

The tide is high but I'm holding on
밀물이 높게 밀려 오지만 나는 버티어 나가죠
I'm gonna be your number one
나는 당신의 최고가 될 거예요

                                                                                                                      

'음악' 카테고리의 다른 글

Loreena McKennitt - The Mummers' Dance  (0) 2019.05.12
Blackmore's Night - Ghost of a rose  (0) 2019.05.12
Olivia Newton John - You're The One That I Want  (0) 2019.05.12
Isla Grant - 10 song  (0) 2019.05.12
Connie Francis - 5 Songs  (0) 2019.05.12