음악

Phil Collins - True Colors

kiji23@hanmail.net 2019. 6. 6. 23:31


You with the sad eyes
슬픈 눈을 가진 그대여

Don't be discouraged
낙담하지 말아요

Oh I realize
오 난 알아요

It's hard to take courage
용기를 가진다는 것은 어려운 일이란 걸

In a world full of people
사람들로 가득 찬 이 세상에서

You can lose sight of it all
눈앞이 캄캄해질 때도 있어요

And the darkness, inside you
그리고 그대 속의 어둠이

Can make you feel so small
그대를 너무나도 작게 느끼게 할 수도 있어요

But I see your true colors
하지만 난 그대의 진실을 봅니다

Shining through
당신에게서 빛나는

I see your true colors
난 그대의 진정한 빛깔을 봅니다

And that's why I love you
그리고 그것이 내가 그대를 사랑하는 이유지요

So don't be afraid to let them show
그러니 두려워 말고 진짜 모습을 보여주세요

Your true colors
그대의 진정한 빛깔들

True colors are beautiful
진정한 빛깔들은 아름다워요

Like a rainbow
무지개처럼

Show me a smile then
그리고 미소를 지어봐요

Don't be unhappy, can't remember
불행해선 안돼요, 기억할 수가 없네요

When I last saw you laughing
그대가 마지막으로 웃었던 때를

If this world makes you crazy
이 세상이 당신을 참을 수 없게 만든다면

And you've taken all you can bear
그리고 더 이상 견뎌낼 수 없다면

Just call me up
나를 불러요

Because you know I'll be there
내가 함께 있어줄 테니

And I'll see your true colors
그리고 난 그대의 진정한 모습을 볼 거예요

Shining through
당신에게서 빛나는

I see your true colors
당신의 진실을 봅니다

That's why I love you
것이 내가 그대를 사랑하는 이유지요

So don't be afraid to let them show
그러니 두려워 말고 진짜 모습을 보여주세요

(Just show) your true colors
그대의 진정한 빛깔들을 (보여줘요)

True colors are beautiful
진정한 빛깔들은 아름다워요

Like a rainbow
무지개처럼

So sad eyes
너무나 슬픈 두 눈

Take courage now
이제 용기를 가져요

Realize
깨달으세요

If this world makes you crazy
이 세상으로 인해 괴로울 때

And you've taken all you can bear
그리고 더 이상 견뎌낼 수 없다면

Just call me up
나를 불러요

Because you know I'll be there
내가 함께 있어줄 테니

And I'll see your true colors
그리고 난 그대의 진정한 모습을 볼 거예요

Shining through
당신에게서 빛나는

I see your true colors
당신의 진실을 봅니다

That's why I love you
그것이 내가 그대를 사랑하는 이유지요

So don't be afraid to let them show
그러니 두려워 말고 진짜 모습을 보여주세요

(Just show) your true colors, true colors, true colors
그대의 진정한 빛깔들

Shining through
당신에게서 빛나는

I see your true colors
당신의 진실을 봅니다

That's why I love you
그것이 내가 그대를 사랑하는 이유지요

So don't be afraid to let them show
그러니 두려워 말고 진짜 모습을 보여주세요

Your true colors, true colors
그대의 진정한 빛깔들,

True colors are beautiful, beautiful
진정한 빛깔들은 아름다워요

Like a rainbow
무지개만큼이나